کد خبر 523995
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۳

سال‌هاست كه كنداكتور نوروزي رسانه ملي با عنوان آنتن طلايي در ميان مخاطبان اين رسانه مشهور شده و اين روزها خبرهايي از حضور «قرعه»، «دودكش۲»، «بيمار استاندارد» و «زعفراني» بر آنتن طلايي نوروز سال 95 به گوش مي‌رسد.

به گزارش مشرق، زوج مقدم و غفوري كه اخيراً با توليد مجموعه تلويزيوني «سنگ‌پا» براي پخش در ماه رمضان خبرساز شده بودند، قرار است سريال «قرعه» را براي تعطيلات عيد نوروز جلوي دوربين ببرند. سيروس مقدم كه در سال‌هاي اخير چهارگانه پايتخت را براي حضور در آنتن نوروزي رسانه ملي توليد كرد امسال ديگر برنامه‌اي براي حضور نوروزي پايتخت بر آنتن شبكه يك ندارد و به جاي آن قرار است قرعه را مقابل دوربين ببرد.

محمدحسين لطيفي كه ابتداي امسال با ساخت تنهايي ليلا بار ديگر به آنتن شبكه سوم راه پيدا كرد، اين روزها تصويربرداري سري دوم مجموعه پرطرفدار دودكش را كليد زده است. اين‌طور كه از خبرها بر مي‌آيد، سريال تلويزيوني جديد محمدحسين لطيفي نوروز 95 از شبكه اول سيما پخش مي‌شود. هومن برق‌نورد، بهنام تشكر، سيما تيرانداز، اميرحسين رستمي، نگار عابدي، محمدرضا شيرخانلو در اين فيلم حضور دارند. در سري جديد دودكش هم همان شخصيت‌هاي محبوب سري اول حضور دارند و داستان اين سري از تعطيلي قاليشويي مشتاق آغاز مي‌شود.

 فيروز مشتاق در ايام نزديك به نوروز به خاطر از دست نرفتن اعتبار قاليشويي و حفظ مشتريان سابق، سعي مي‌كند با اجاره يك قاليشويي ديگر، كارش را پي بگيرد. او كه با انبوهي از فرش‌هاي نشسته روبه‌روست، دردسرهاي جديدي برايش رخ مي‌دهد. سومين گزينه نوروزي امسال رسانه ملي، «زعفراني» به كارگرداني حامد محمدي است. اين سريال كه ۱۷ دي‌ماه در لوكيشني در تهران كليد خورد با بازي مهدي هاشمي، مهران احمدي، ستاره اسكندري، نرگس محمدي و شيدا خليق به سرنوشت يك خانواده در ميان هنجارها و ناهنجاري‌هاي اجتماعي مي‌پردازد. بيمار استاندارد ديگر گزينه احتمالي نوروز 95 تلويزيون است.

در اين سريال قهرمان داستان(بهنام) فردي تحصيلكرده بازيگري است با اين شيوه درماني درگير مي‌شود و وارد ماجراهايي مي‌شود كه تا به حال تجربه‌ نكرده است. سريال بيمار استاندارد به نويسندگي بهرام توكلي و با كارگرداني سعيد آقاخاني توسط مسعود ردايي در 14 قسمت 45 دقيقه‌اي براي پخش در نوروز 95 ساخته مي‌شود. با توجه به وجود نام‌هاي متعدد در ميان گزينه‌هاي نوروزي اما هنوز حضور هيچ كدام از اين فيلم‌ها بر آنتن نوروزي تلويزيون قطعي نشده است و مشخص نيست رقابت بر سر جذب تعداد مخاطبان نوروزي رسانه ملي در ميان آثار كدام كارگردانان برقرار خواهد شد.

منبع : روزنامه جوان