رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان از تلاش عوامل امدادی برای نجات مجروحان حادثه واژگونی مینی‌بوس زائران مازندرانی در محور هراز خبر داد.

به گزارش مشرق، علی نوری‌پور گفت: هم‌اکنون ترافیک محور مواصلاتی هراز روان است ولی عمده ترددها از تهران به آمل گزارش شده است.

وی افزود: با توجه به سرمای هوا امروز شاهد بارش برف از منطقه امام‌زاده هاشم به سمت پلور بودیم و در مناطق پایین‌دست نیز بارش باران گزارش شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران با اشاره به سانحه واژگونی مینی‌بوس حامل زائران پیاده کربلای معلی از شهرهای فریدونکنار و بابلسر که در مسیر بازگشت به مازندران بودند، گفت: عوامل مختلف راهداری و امدادی هم‌اکنون در حال تلاش برای نجات جان مجروحان و بیرون آوردن پیکر جان‌باختگان هستند.

این مسئول با اعلام اینکه هنوز علت واژگونی مینی‌بوس به داخل دره‌ای در منطقه وانا از کیلومتر 60 محور هراز مشخص نشده است، تصریح کرد: بلافاصله پس از اطلاع واژگونی مینی‌بوس عوامل پلیس راه، نیروی انتظامی، راهداران و جمعیت هلال‌احمر وارد صحنه شده و احتمال می‌رود سرنشینان این مینی‌بوس 18 نفر باشند.

وی گفت: جان‌باختگان این حادثه به سردخانه آستان امام‌زاده عبدالله (ع) آمل منتقل شده و مجروحان به مرکز درمانی گزنک و بیمارستان 17 شهریور آمل انتقال یافتند.

نوری‌پور با اشاره به اینکه حدود ساعت 22 شب گذشته هم تصادفی در محور مواصلاتی هراز اتفاق افتاد، بیان داشت: در این حادثه رانندگی در دو دستگاه پراید و پیکان با یکدیگر برخورد کردند که در این بین 9 نفر مصدوم شدند.

وی با اشاره به اینکه سه خانم و 6 آقا در این تصادف راهی بیمارستان شدند، گفت: این سانحه در پیچ خان‌زاد منطقه بایجان جاده هراز اتفاق افتاد و دو دستگاه آمبولانس از پایگاه‎های اورژانس بایجان و گزنک و یک دستگاه آمبولانس از پایگاه هلال‌احمر کهرود در بخش لاریجان آمل به محل حادثه اعزام شد.
منبع: فارس