کد خبر 484125
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸

تیم ملی در بازی با عمان آن قدر بد بازی کرد که کی روش بر افروخته شد و برای اولین بار شاگردانش را در لابی فرودگاه جمع کرد و از آنها انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، البته که این انتقاد کی روش به حق بود چرا که عمان تیم برتر میدان بود و اگر در زدن ضربات نهایی دقت عمل بیشتری به خرج می داد می توانست برنده از میدان خارج شود.

کی روش که می دانست به خاطر این بازی هجمه هایی علیه او در تهران براه افتاده خیلی زود خود به بازی بد تیم ملی اشاره کرد.

نمایش بد ملی پوشان در بازی با عمان موجب تغییراتی در ترکیب تیم ملی برای بازی با ژاپن شد که یکی از آنها نیمکت نشینی آندو بود. پیشتر تصور می شود این تعویض یک تعویض تاکتیکی باشد و کی روش می خواهد با میدان دادن به سعید عزت الهی این جوان را برای بازی های بعدی آماده کند که اتفاقا تدبیر خوبی بود.

اما به میدان آوردن آندو آنهم در یکی دو دقیقه مانده به پایان بازی نشان می داد کی روش نه تنها می خواست با بازی دادن به سعید عزت الهی او را با تجربه کند بلکه می خواست به نوعی ناراحتی خود را از آندو هم نشان دهد. البته آندو این تصمیم را مطیع بود چون می دانست اگر حرفی بزند در آینده بخت ادامه حضور در ترکیب تیم ملی را از دست خواهد داد.

انتظار کی روش از آندو به عنوان کاپیتان در بازی با عمان این بود با گفتمان شرایط روحی و روانی تیم را تغییر دهد و بچه ها را به بازی برگرداند اما این کار انجام نشد یا بخوبی انجام نشد.

جواد نکونام این کار را به خوبی انجام می داد. او گاهی بازیکنان را رو به جلو می خواند و گاهی با تشر زدن بچه ها را به خود می آورد و از جایی می شد تغییر وضعیت را دید اما آندو آن طور که کی روش می گوید نتوانسته این کار را در بازی با عمان انجام دهد.

او در دقایق پایانی بازی با ژاپن به میدان آمد تا تاوان رهبری نکردن خوب تیم در بازی با عمان را پس دهد و از این پس با احساس مسئولیت بیشتری بازی کند.
منبع: ورزش سه