کد خبر 444745
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵

علیرغم تحریم‌های 35ساله آمریکا و تحریم‌های 10 ساله سازمان ملل بر علیه ایران، اغلب برندهای مطرح جهان در بازار ایران حضور پررنگ و آشکاری دارند. با مشاهده این برندها در کوچه خیابان‌های ایران این سوال در اذهان شکل می‌گیرد که آیا تحریم یک "سلاح" نیست؟ چرا علیرغم اینکه از دریافت تکنولوژی محروم و تحریم هستیم، تمامی لوازم مصرفی که در تغییر سبک زندگی ایرانی اسلامی موثر هستند به راحتی به کشور وارد می‌شوند؟

{$sepehr_album_29010}