کد خبر 443059
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۸

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: هیچ تیمی نمی‌تواند کمتر از یک ماه خودش را آماده کند.

به گزارش مشرق، پرویز مظلومی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پیکان در دیدار تدارکاتی اظهار داشت: در حال تست بازیکنان هستیم و نتیجه برای ما مهم نیست. هدف این است که بازیکنان در شرایط مسابقه قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه ترکیب تیمش را شناخته‌ است، تصریح کرد: در این هفته بازی تدارکاتی دیگری خواهیم داشت که سعی می‌کنیم بدن بچه‌ها را آماده کنیم، چرا که بدن بازیکنان گرفته و سنگین است و می‌خواهیم آنها را شاداب کنیم.

سرمربی تیم استقلال  در خصوص اینکه گفته می‌شود شرط گذاشته بود که ریوالدو بازیکن برزیلی ابتدا در تست فنی شرکت کند عنوان کرد: او در تست پزشکی شرکت کرده و من نگفتم که در تست فنی هم شرکت کند.

مظلومی در مورد رای پرونده پیکان و راه‌آهن خاطرنشان کرد: این مسئله به من چه ارتباطی دارد؟ در هر صورت رای باید زودتر اعلام شود چرا که اینها بلاتکلیف هستند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر ا ینکه آیا با بازی‌های تدارکاتی که استقلال انجام داده از شرایط تیم راضی است، گفت: هنوز به شرایط آرمانی نرسیده‌ایم و تنها 3 هفته است که در حال کار کردن هستیم. ما زمان بیشتری می‌خواهیم که به بچه‌ها فشار بیاوریم. این فشار در کوران مسابقات ادامه خواهد داشت و تلاش می‌کنیم که در کوران مسابقات بازیکنان را به مرز آمادگی برسانیم.

سرمربی تیم استقلال در خصوص مهاجم اهل کرواسی که در لیگ آلبانی بازی می‌کند، عنوان کرد: این بازیکن پنج‌شنبه بازی اروپایی دارد و قرار است شنبه هفته آینده به ما ملحق شود.

وی در خصوص اینکه 12 روز به آغاز مسابقات لیگ باقی‌مانده و آیا این زمان برای آماده‌سازی تیمش کافی است، تصریح کرد: صد درصد نمی‌توانیم آماده شویم و همان طور که گفتم باید در لیگ خودمان را آماده کنیم. هیچ کس می‌تواند در کمتر از یک ماه آماده شود استقلال همه بازی‌هایش سخت است و باید تمرینات زیادی انجام دهیم تا به مرز آمادگی برسیم.

منبع: تسنیم