کد خبر 433741
تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴

الهام غفوری گفت: طبق صحبت‌های انجام شده امشب خلاصه قسمت یک تا هشت سریال پایتخت در همان زمان پخش سریال(ساعت 22) پخش خواهد شد.

به گزارش مشرق، الهام غفوری تهیه کننده سریال «پایتخت4» گفت: طبق صحبت‌های انجام شده امشب خلاصه قسمت یک تا هشت سریال پایتخت در همان زمان پخش سریال(ساعت 22) پخش خواهد شد تا مخاطبینی که نتوانستند این قسمت‌های پخش شده را ببینند از دنبال کردن سریال بازنمانند.

وی ادامه داد: تا الان چهارده قسمت مقابل دوربین رفته است و گروه همگی در تلاش هستیم تا قبل از اتمام ماه مبارک رمضان سریال را به اتمام برسانیم. ضمن اینکه فیلمنامه و تدوین به صورت همزمان انجام می‌شود.

تهیه کننده سریال «مدینه» افزود: هدایت هاشمی بازیگر نقش اوس موسی نیز از قسمت سیزدهم به قصه اضافه خواهد شد و در نقشی که قبلا داشته به ایفای نقش خواهد پرداخت.

سریال «پایتخت4» به کارگردانی سیروس مقدم و نویسندگی محسن تنابنده در ایام ماه مبارک رمضان هر شب از شبکه یک سیما در حال پخش است. در این سریال بازیگرانی چون: محسن تنابنده، علیرضا خمسه، احمد مهرانفر،ریما رامین فر، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبدالهی، محمدرضا علیمردانی،سارا و نیکا فرقانی اصل و ... به ایفای نقش پرداخته اند.

منبع: فارس