کد خبر 401746
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: "ترکیه" یک تاریخ پرفراز و نشیب داشته و "اردوغان" باید از این فراز و نشیب‌ها درس بگیرد.

به گزارش مشرق، سردار سرتیپ "محمدرضا نقدی" رئیس سازمان بسیج مستضعفین درباره سخنان ضدایرانی "اردوغان" اظهار داشت: "ترکیه" یک تاریخ پرفراز و نشیب داشته و "اردوغان" باید از این فراز و نشیب‌ها درس بگیرد.

وی ادامه داد: اگر دولت "ترکیه" عاقلانه به موضوع نگاه کند امروز به جای همپیمانی با "صهیونیسم" و "آل‌سعود" به عنوان ولیده رژیم صهیونیستی باید با جمهوری اسلامی ایران وحدت کند و از پیروزی‌های امت اسلامی درس بگیرد.


*** فرهنگ غنی ملت "ترکیه" / اعتراض به سیاست‌های "اردوغان" در صورت تداوم اقدامات رئیس‌جمهور "ترکیه"

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به فهم و آگاهی و فرهنگ غنی ملت "ترکیه" یادآور شد: مردم "ترکیه" از آل‌سعود و صهیونیست‌ها متنفرند و در آینده در صورت تداوم جنگ یمن شاهد حضور ده‌ها میلیونی مردم "ترکیه" در اعتراض به سیاست‌های "اردوغان" خواهیم بود.

سردار نقدی گفت: تکفیری‌ها و صهیونیست‌ها با یکدیگر همپیمان هستند و قصد ضربه زدن به ملل اسلامی را دارند و اگر "ترکیه" شریک بیداری اسلامی باشد به روزهای اوج خود بازمی‌گردد و به عنوان یک کشور محبوب شناخته خواهد شد.

*** اگر  مسئولان دولت ترکیه مواضع خود را اصلاح نکنند ملت "ترکیه" آن‌ها را کنار می‌زند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان خاطر نشان کرد: اگر مسئولان دولت "ترکیه" در مواضع خود تجدیدنظر نکنند، به زودی ملت فهیم "ترکیه" آن‌ها را کنار خواهد زد.