کد خبر 394908
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شانس زیادی برای کسب سهمیه آسیایی در لیگ نداریم اما نباید امیدمان را از دست بدهیم.

به گزارش مشرق، احمد نوراللهی در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل بنیادکار در ازبکستان گفت: بازی خوبی انجام دادیم و از دقیقه یک تا دقیقه نود با هدف بازی کردیم و برنامه ما بیشتر بر روی ضد حملات بود و خوشبختانه بعد از گلی هم که زدیم از این گل خوب دفاع کردیم و در نهایت هم سه امتیاز را گرفتیم.

وی در مورد اینکه چه اتفاقی افتاده که پرسپولیس در آسیا اینقدر متفاوت نسبت به لیگ بازی می‌کند تصریح کرد: همبستگی و یکدلی تیم بسیار بالاست و تا اینجا هم خوب نتیجه گرفته‌ایم و امیدوارم که در ادامه هم بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که بازی سوم این تیم در لیگ قهرمانان آسیا مقابل النصر در عربستان را چطور ارزیابی می‌کند تصریح کرد: قطعا بازی سختی در عربستان پیش روی ماست اما برای اینکه صعودمان را قطعی کنیم سه امتیاز را می‌خواهیم و امیدوارم با گرفتن این سه امتیاز راه صعود ما هموار شود.

نوراللهی درباره دیدار روز یکشنبه پرسپولیس مقابل تراکتورسازی در تبریز هم افزود: امیدوارم بتوانیم از بازی مقابل تراکتورسازی هم روند خوبمان را در لیگ برتر شروع کنیم و طلسم ناکامی‌ها را بشکنیم هرچند که برای گرفتن سهمیه آسیایی در لیگ برتر شانس زیادی نداریم اما نباید امیدمان را از دست بدهیم و باید برای گرفتن سهمیه تلاش کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار است بتواند به تیم ملی فوتبال هم دعوت شود گفت: فعلا همه تمرکزم بر روی پرسپولیس و بازی‌های پیش روست اما هرچه خدا بخواهد همان خواهد شد.

بازیکن تیم ملی امید فوتبال کشورمان همچنین در مورد اضافه شدنش به اردوی این تیم برای اردوی کویت تصریح کرد: فعلا چیزی به من گفته نشده اما تا جایی که می‌دانم از سوم فروردین بازی‌های تیم ملی امید شروع می‌شود. برای حضورم در اردوی کویت هم فعلا از طریق باشگاه به من اجازه داده نشده تا به اردو بروم چراکه ما 17 و 21 اسفند دو بازی در لیگ برتر داریم و باید ببینم باشگاه و تیم ملی امید برای رفتن و یا نرفتنم به اردوی تیم ملی امید توافق می‌کنند یا نه.
منبع: فارس