کد خبر 389930
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰

از بدو تاسیس کشور آمریکا الکل و مواد مخدر با بسیاری از آمریکایی ها عجین بوده است. دراین میان بسیاری از روسای جمهور امریکا نیز از الکل و مواد مخدر استفاده می کردند.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، وب سایت آمریکایی «ProjectKnow» که به منظور مقابله با مصرف مواد مخدر و نوشیدنی های الکلی، و همچنین اطلاع رسانی به خانواده ها در این زمینه فعالیت می کند، لیست جامعی از روسای جمهور آمریکا و انواع مواد مخدر، دخانیات و مشروبات الکلی که آن ها مصرف می کرده اند را منتشر کرده است.

تاریخ استفاده از مواد مخدر و مشروبات الکلی در میان روسای جمهور موضوعی پیچیده است؛ مخصوصا با توجه به این نکته که برخی مواد که استعمال آن ها اکنون غیر قانونی شده، در گذشته قانونی بوده است. برای مثال، در اواخر قرن ۱۸، بسیاری از داروها حاوی مقادیری کوکائین بوده اند. با تمام این ملاحظات، برخی روسای جمهور آمریکا از جهت مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی بر همتایان خود برتری قابل توجهی داشته اند.

{$sepehr_album_23322}

مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.