ناطق نوری همزمان به دو مراسم دعوت شده بود اما وی ترجیج داد ( به جای همایش اصلاح طلبان) به همایش جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برود.

گروه سیاسی مشرق - روزانه رویدادهای مختلف سیاسی در کشور اتفاق می‌افتد که عکاسان آنان را شکار می‌کنند؛ شکار لحظه‌ها با توجه به حجم اخبار و تصاویر خبرگزاری‌ها، از دیدگان مخاطبین پنهان می‌ماند. از این‌رو بر آن شدیم رویدادهای سیاسی هفته‌ای که پشت سر گذاشته‌ایم را، از دریچه دوربین خبرنگاران به صورت تک‌نگاری در معرض دید مخاطبین قرار دهیم.

*****

1- حضور رئیس جمهور در نیروگاه بوشهر که در پشت تصویر ساختمان گنبدی شکل این دستاورد ملی را مشاهده می کنید.


توضیح: رئیس‌جمهور کشورمان در نخستین همایش اقتصاد ایران اظهار کرده بود: « رئیس‌جمهور با بیان اینکه آرمان ما به سانتریفیوژ وصل نیست، گفت: درباره اصول و آرمان در سیاست خارجی بحث نمی‌شود. مگر ما در مرحله اول در توافق ژنو آرمان و اصول را معامله کردیم؟ ما باهم حرف زدیم و توافق کردیم.»
 
2- همایش اصلاح طلبان در روز پنجشنبه هفته گذشته برگزارشد. روی صندلی صدر سالن برگه « مهمان ویژه» چسبانده شده بود.


توضیح: محمد خاتمی و اکبر هاشمی رفسنجانی به این همایش به عنوان سخنران اصلی دعوت شده بودند که به در این همایش از غایبان اصلی بودند و به ارسال یک پیام کفایت کردند.
 
3- میهمانان ویژه همایش اصلاح طلبان


توضیح: دو نفر از مهمانان ویژه که هم خودشون ویژه هستند و هم صندلی هاشون.

4- عکس سلفی در همایش اصلاح طلبان


توضیح: در گذشته اگر کسی از خودش اینطوری عکس می گرفت می گفتند که « خودشیفته» است اما حالا به اسم عکس سلفی معروف شده، به نظر می یاد تب عکس سلفی به همایش اصلاح طلبان هم رسوخ کرده.
 
5- تخته نرد در همایش اصلاح طلبان!


توضیح: بعضی ها انگار همایش اصلاح طلبان را با همایش بازی های رایانه ای اشتباه گرفتند.
 
6- رونمایی از کتاب اینجا فتنه ای رخ داده است.مراسم رونمایی از کتاب «اینجا فتنه‌ای رخ داده است» نوشته وحید یامین‌پور و حسن روزی طلب عصر روز 22 دی‌ماه با حضور مومنی شریف رئیس حوزه هنری، حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان و جمعی از شخصیت‌های فرهنگی در حوزه هنری برگزار شد.


توضیح: این کتاب برخی ها را علاقه مند کرد که فورا مشغول مطالعه شوند
 
7- نهمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم صبح امروز پنج شنبه در قم برگزار شد





توضیح: ناطق نوری همزمان به دو مراسم دعوت شده بود اما وی ترجیج داد ( به جای همایش اصلاح طلبان) به همایش جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برود.

8- یکی از میهمانان با کروات در همایش اصلاح طلبان شرکت کرد


توضیح: در همایش اصلاح طلبان از دراز آویز زینتی ( کروات) ملی رونمایی شد

9- جلسه علنی مجلس در روز 23 دیماه


توضیح: آرامش بعد از طوفان

10- حال و هوای بوشهر یک روز قبل از سفر رئیس جمهور


توضیح: بدون شرح!