کد خبر 375611
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۲

حکم قطع دست يک سارق حرفه اي که از منازل مردم سرقت مي کرد، سپيده دم امروز در مشهد اجرا شد.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، اين سارق حرفه اي و سابقه دار، اعمال مجرمانه خود را از حدود سال ۱۳۸۷ آغاز کرده بود که با تلاش کارآگاهان پليس آگاهي خراسان رضوي دستگير و در سال ۱۳۸۹ روانه زندان شد. پرونده اين مرد ۳۰ ساله که در اوايل شب به اموال مردم در مناطق مختلف شهر دستبرد مي زد، در شعبه ۱۳۳ دادگاه عمومي و جزايي مشهد مورد رسيدگي قرار گرفت.

سارق مذکور که به ۵۲ فقره سرقت اعتراف کرده بود در بازجويي ها اظهار داشت: بيشتر اموال باارزش، دلار، طلا و جواهرات و وجوه نقدي مردم را سرقت مي کردم. در حالي که اعمال مجرمانه اين سارق، موجب ايجاد احساس ناامني در شهروندان شده بود، وي از سوي دادگاه به قطع يد محکوم شد که اين رأي مورد تأييد دادگاه تجديدنظر استان خراسان رضوي نيز قرار گرفت.

گزارش حاکي است: پرونده سارق مذکور به اجراي احکام دادسراي مشهد ارسال شد که پس از فراهم شدن مقدمات، اين حکم سپيده دم امروز در زندان مشهد اجرا مي شود.

شايان ذکر است رئيس کل دادگستري استان خراسان رضوي و دادستان مشهد از چندي قبل بر اجراي قاطع احکام و حدود الهي از سوي دستگاه قضايي تأکيد کرده بودند.

مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: خراسان