کد خبر 375474
تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵

هافبک تیم پدیده مشهد پاسخ مصاحبه تند کاپیتان پیشین پرسپولیس را داد.

به گزارش مشرق، رضا حقیقی در واکنش به انتقادهای بهروز رهبری‌فرد از او اظهار داشت: آدم دروغگو حواس ندارد! رهبری‌فرد اول به من می‌گوید مرا نمی‌شناسد اما بعد 30 خط در مورد من صحبت می‌کند. یکبار برای همیشه جواب او را می‌دهم و دیگر در مورد این مسئله صحبت نمی‌کنم.

وی ادامه داد: اگر رهبری‌فرد دوست دارد با من صحبت کند باید با مدیر برنامه‌هایم حرف بزند و برای دو سه ماه آینده وقت بگیرد تا با مدیر برنامه‌هایم صحبت کند، چون من اجازه نمی‌دهم که او از نزدیک مرا ببیند. من در مورد رهبری‌فرد هنوز سر حرفم هستم.

هافبک تیم پدیده مشهد تصریح کرد: من گفتم رهبری‌فرد هر موقع رزومه جام جهانی داشت می‌تواند در مورد من حرف بزند اما او در مورد من صحبت کرد. البته فکر می‌کنم رهبری‌‌فرد می‌خواست در مورد من حرف بزند تا از کنار من به شهرت برسد.

حقیقی در ادامه انتقاداتش نسبت به رهبری‌فرد خاطر نشان کرد: من راه‌حل دیگری هم دارم که رهبری‌فرد با آن به شهرت برسد. اگر او بخواهد با مسئولان باشگاه پدیده صحبت می‌کنم تا به عنوان تدارکات تیم ما استخدام شود! آن وقت هر زمان مربی خواست به نشست خبری برود رهبری‌فرد می‌تواند به بهانه چای آوردن جلوی دوربین برود.

وی در پایان عنوان کرد: همانطور که تاکید کردم دیگر در مورد رهبری‌فرد صحبت نمی‌کنم، چون وقتم برای این کار آزاد نیست.
منبع: تسنیم