کد خبر 342103
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۸

خیلی دلمان می خواهد همه بیایند، خیلی بیشتر دلمان می خواهد زنده ترها هم بیایند، آنهایی که از ما و شما زنده ترند. دعا کنید زندگی ما هم مثل آنها باشد. زندگی زنده ها نه مردگی مرده ها...

گروه جهاد و مقاومت مشرق - یاد شهدا اگر در تمام شئون زندگی ریشه دواند و متبلور شد، آنگاه می شود انتظار داشت که در روز قیامت، شهدا دستمان را بگیرند و یاری مان کنند.

حکایت، آغاز زندگی زوجی از شهر کرمان به نام های پژوهش و حلاج زاده است که کارت دعوتی متفاوت ساخته و پرداخته کرده و شهدا را به همراه دوستان و آشنایان به مراسم عروسی شان دعوت کرده اند.

در بخشی از این دعوتنامه می خوانیم: خیلی دلمان می خواهد همه بیایند، خیلی بیشتر دلمان می خواهد زنده ترها هم بیایند، آنهایی که از ما و شما زنده ترند. دعا کنید زندگی ما هم مثل آنها باشد. زندگی زنده ها نه مردگی مرده ها...
مراسم جشن: دوشنبه 20 مرداد 1393 از ساعت 7 تا پاسی از شب.

در این کارت دعوت که به صورت بورشور آماده شده، حکایتی از خطبه عقد ازدواج حضرت علی علیه السلام و حضرت فاطمه سلام الله علیها، همچنین خاطراتی از ازدواج شهیدان باکری، همت و جهان آرا به چشم می خورد.

برای این زوج کرمانی، ثبات قدم در راه پر افتخار شهدا و تبعیت از راه سعادت آفرین سید و سالارشان، حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام را از درگاه احدیت خواستاریم.