کد خبر 259678
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۶

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آقایانی که روی کار می‌آیند، اگر راه شهدا را ادامه ندهند، زمین خواهند خورد و وقایع انقلاب اسلامی این موضوع را اثبات کرده است.

 به گزارش مشرق، سردار محمدرضا نقدی با سفر به استان یزد در دیدار با خانواده شهیدان دهقان و رشیدی‌فر اظهار کرد: پیشرفت امروز در انقلاب به خاطر شهداست که اصل کار توسط آنها انجام شده و پیشرفت‌های امروز از ظواهر آن است.

وی اضافه کرد: منزل شهدا و این خانه را که سه شهید منسوب به این خانواده است، قطعه‌ای از بهشت است. اتفاقی که در تاریخ تکرار نشده و در ایران بوقوع پیوسته، ایستادگی یک کشور و ملت به تنهایی در مقابل همه ابرقدرت‌های زمان و پیروزی بر همه آنهاست.

نقدی این اتفاق را منحصر به فرد در دنیا و مدیون اخلاص شهدا دانست و اظهار کرد: شهدا جنگاوران و تکاوران خیلی حرفه‌ای نبودند بلکه اخلاص داشتند و با همان اخلاص و ایمان، همچنان تا امروز در فراز و نشیب‌های انقلاب اسلامی برای ملت دعا می‌کنند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه "هرکسی با انقلاب درافتد شکست او قطعی خواهد بود"، خاطرنشان کرد: آقایانی که روی کار می‌آیند اگر راه شهدا را ادامه ندهند، زمین خواهند خورد که وقایع انقلاب اسلامی این موضوع را اثبات کرده است. ان‌شاءالله به برکت شهدا و اخلاص خانواده شهدا، این انقلاب به هدف نهایی خود برسد.