بعد از پاسگاه برباره و قبل از اين‏که به شوراي امنيتي در کرنتيتا برسند، يک اتفاقي افتاده است. ممکن است تلاش کرده‏اند که فرار بکنند يا ممکن است به‏دليلي قوات لبناني مى‏خواستند از آنها انتقام بگيرند.

گروه جهاد و مقاومت مشرق - "علي قصير" خبرنگار شبکه‏ي تلويزيوني "پرس.تي.وي" ايران و "سيدرائد موسوي" فرزند سيد محسن موسوي ( يکس از چهار ديپلمات ايراني ربوده شده در لبنان) چندي پيش در لبنان با "کريم بقرادوني" رئيس سابق "حزب کتائب" (فالانژيست‏ها) ديدار و گفت‏وگو داشتند. اين مقام سابق حزب کتائب لبنان در اين گفتگو اظهار داشته است:

 

 

کريم بقرادوني: من با کسي که اصلا حاضر نيست در اين مورد صحبت بکند، ملاقات کردم. با اسعد شفتري. او اصلا حاضر نيست صحبت کند. بهش گفتم:
- اسعد، اگر نمى‏خواهي حرف نزن، ولي به من بگو چه اتفاقي افتاد؟
همه‏ي جزئيات را به من گفت. اسعد گفت:
- اصلا اينها دست ما نرسيدند. اگر رسيده بودند يا نمى‏خواستند که اسامى‏شان ثبت شود، حداقل به من مى‏گفتند که ما 5 ايراني يا اجنبي را وارد زندان کرده‏ايم. کسي در مورد اينها چيزي به من نگفت.

به نظر من، بعد از پاسگاه برباره و قبل از اين‏که به شوراي امنيتي در کرنتيتا برسند، يک اتفاقي افتاده است. ممکن است تلاش کرده‏اند که فرار بکنند يا ممکن است به‏دليلي قوات لبناني مى‏خواستند از آنها انتقام بگيرند. چون بدون شک آنها در پاسگاه برباره بازداشت شده‏اند و بدون شک از نظر من به شوراي امنيت در کرنتينا نرسيده‏اند.

*سيدرائد موسوي(فرزند سيد محسن موسوي): يعني هر اتفاقي افتاده، بين برباره و کرنتينا بوده؟ يعني اينها به حبيقه و اسعد شفتري تحويل نشدند؟
*کريم بقرادوني: به نظر من اين اتفاق افتاده است.

 

انتهاي پيام/