کد خبر 212324
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۸

رمان «گرگ سالی» زنده‌یاد مرحوم امیر حسین فردی روز دوشنبه 16 اردیبهشت ماه در غرفه انتشارات سوره مهر در نمایشگاه کتاب تهران رونمایی می‌شود.

به گزارش سرویس فرهنگی مشرق به نقل از فارس، رمان «گرگ سالی» زنده یاد مرحوم امیر حسین فردی با حضور محسن مومنی شریف رییس حوزه هنری، نویسندگان کشور و جمعی از اصحاب رسانه روز دوشنبه 16 اردیبهشت ماه در غرفه انتشارات سوره مهر در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رونمایی می شود.

بنا به جدول نشست ها و برنامه های انتشارت سوره مهر در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، روز دوشنبه 16 اردیبهشت ماه با حضور محسن مومنی شریف، جمعی از نویسندگان و اصحاب رسانه از «گرگ سالی» امیرحسین فردی نویسنده ادبیات انقلاب رونمایی می شود.

رمان ضد آمریکایی «گرگ سالی» در واقع جلد دوم رمان اسماعیل است که نویسنده می خواهد به نوعی ماهیت آمریکایی ها را به مردم نشان دهد. جغرافیای رمان گرگ سالی، بر عکس رمان اسماعیل که در تهران و پایتخت می گذشت در دامنه های سبلان است.

شایان ذکر است مراسم از ساعت  11 صبح در غرفه انتشارت سوره مهر واقع در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران - انتهای راهرو 27 شبستان برگزار می شود.

انتهای پیام/و