کد خبر 204571
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۱

رضا داودنژاد از تغییر محل مراسم ختم عسل بدیعی از مسجد بلال خبر داد و گفت، مراسم ختم این هنرمند سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه ساعت 18 تا 19:30 در مسجد «نور» واقع در میدان فاطمی برگزار می‌شود. او همچنین از رفتار هیأت امنای مسجد جامع شهرک غرب که اجازه برگزاری مراسم ختم عسل بدیعی (بازیگر سینما و تلویزیون) را به دلیل شلوغی احتمالی این مراسم نداده‌اند، به شدت انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، رضا داودنژاد که همسر خواهر عسل بدیعی است، در گفت‌وگو با ایسنا، درباره این موضوع توضیح داد: به دلیل اینکه منزل آقای بدیعی و خانواده ما در حوالی شهرک غرب قرار دارد و حال مادر آن مرحوم نیز چندان مساعد نیست، قصد داشتیم مسجد محل مراسم ختم عسل بدیعی را کمی نزدیک‌تر به منزل انتخاب کنیم. به همین دلیل با صدا و سیما تماس گرفتیم و از آن‌ها خواستیم مراسم در جایی غیر از مسجد «بلال» برگزار شود که آن‌ها نیز این موضوع را پذیرفته و تاکید کردند که آن مسجد در صورت نیاز در اختیار ماست.

او ادامه داد: ما سپس برای گرفتن مسجد جامع شهرک غرب که به منزل نزدیک‌ است، به این مکان مراجعه کردیم و آن‌ها اعلام کردند که ساعت 16 تا 17:30 می‌توان برنامه را ترتیب داد، اما تا فهمیدند که می‌خواهیم مراسم ختم عسل بدیعی را آنجا برگزار کنیم، مخالفت کردند و گفتند که ما به دلیل شلوغی در برگزاری مراسم مرحوم ناصر حجازی خیلی سختی کشیدیم و به همین دلیل از رزرو سالن برای ما امتناع کردند و جالب است که وقتی روی برگزاری مراسم در این مسجد پافشاری کردیم، علی‌رغم سخنان قبلی‌شان گفتند که آن‌ ساعت رزرو شده است!

به گزارش ایسنا و بر اساس اعلام رضا داود‌نژاد، مراسم ختم زنده‌یاد عسل بدیعی روز سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه ساعت 18 تا 19:30 در مسجد «نور» واقع در میدان فاطمی برگزار می‌شود.

همچنین براساس اعلام خانواده‌ی عسل بدیعی، مراسم تشییع پیکر او، یکشنبه 18 فروردین‌ماه ساعت 9:30 از مقابل تالار وحدت برگزار می‌شود.

عسل بدیعی 12 فروردین‌ماه امسال به‌علت ایست تنفسی که به خونریزی مغزی منجر شد،‌ درگذشت و اعضای بدن او بنا به درخواست خودش به بیماران نیازمند اهدا شد.

بدیعی متولد سال 1356 در تهران بود. او سال 1375 به سینما راه یافت و با فیلم «بودن یا نبودن» به کارگردانی کیانوش عیاری فعالیت حرفه‌یی خود را آغاز کرد.