به گزارش مشرق دفتر جزایر خلیج فارس، علی اشتری رئیس اداره بنادر و دریانوردی شهرستان قشم امروز اظهار کرد: در پی انتشار مطالبی در فضای مجازی درباره وقوع آتشسوزی و مشاهده دود غلیظ از یک لندینگکرافت حامل خودرو در آبهای قشم، به اطلاع میرساند این خبر صحت ندارد و تکذیب میشود.
وی بیان کرد: دود مشاهدهشده مربوط به خروج دود از موتور یکی از شناورها بوده و هیچگونه آتشسوزی در لندینگکرافت حامل خودرو رخ نداده است.
رئیس اداره بنادر و دریانوردی شهرستان قشم تصریح کرد: بررسیهای انجامشده نشان میدهد تردد شناورها در مسیرهای دریایی قشم بهصورت عادی و بدون هیچگونه اختلال در جریان است.