کد خبر 1821340
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۵ - ۱۱:۲۵

به گزارش مشرق، ابراهیم عزیزی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در توئیتر نوشت:

بار دیگر آمریکا در میانه مذاکره به ایران حمله کرده است.

رئیس جمهور شکست خورده آمریکا بار دیگر ثابت کرد که هیچ پایبندی به اصول مذاکره و آتش‌بس ندارد.

قطعا این نقض نابخردانه آتش‌بس از سوی آمریکا، مانند همیشه موجب عقب نشینی و پشیمانی‌شان خواهد شد.



*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.