دفتر نخست‌وزیری پاکستان در گزارشی تصویری ورود «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور جمهوری اسلامی ایران به کاخ نخست‌وزیری پاکستان و کاشت نهال دوستی در محوطه نخست‌وزیری را به نمایش گذاشت.

به گزارش مشرق، دفتر نخست‌وزیری پاکستان تصاویری در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس، از حضور «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور جمهوری اسلامی ایران در کاخ نخست‌وزیری، از استقبال رسمی «شهباز شریف» از وی، سان دیدن گارد افتخار و کاشت نهال در محوطه این مجموعه به نمایش گذاشت.

این دیدار در چارچوب سفر رسمی رئیس‌جمهور ایران به پاکستان و با هدف گفت‌وگو درباره راه‌های گسترش همکاری‌های دوجانبه و مسائل مورد علاقه دو کشور انجام شد.

مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، ظهر امروز (سه‌شنبه) در رأس هیأتی بلندپایه از مقامات کشورمان برای سفری یک‌روزه وارد اسلام‌آباد شد و در بدو ورود، مورد استقبال رسمی آصف علی زرداری، رئیس‌جمهور پاکستان و شهباز شریف، نخست‌وزیر این کشور قرار گرفت.