کد خبر 1820654
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۵ - ۱۷:۰۴

رئیس شورای شهر تهران نسبت به وضعیت زباله‌گردی در شهر تهران واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران اظهار کرد: مشاهدات عینی ما و همچنین گزارش‌های شهرداری و مردم نشان می‌دهد، زباله‌گردی به شدت کاهش یافته است.

وی گفت: با این حال، متأسفانه هنوز وجود دارد و باید از آن جلوگیری شود.

رئیس شورای شهر تهران اضافه کرد: اما افرادی که اکنون فعالیت می‌کنند، مثلاً در جمع‌آوری کاغذها، مقواها و زباله‌های خشک، معمولاً با اجازه و مجوز شهرداری و تحت یک سازوکار مشخص فعالیت می‌کنند و این کار را با وسایل مناسب انجام می‌دهند، نه به شکل غیر بهداشتی.