به گزارش مشرق، محمدرضا عارف، معاون اول رئیس‌جمهور در توئیتر نوشت:

جبهه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر عقلانیت، عزت و اقتدار، گامی بلند در جهت منافع ملی برداشت.

تقدیر از تیم مذاکره‌کننده که با ایستادگی حکیمانه، نشان داد «دیپلماسی مقتدرانه» و «مقاومت هوشمندانه» دو بال یک راهبرد برای اعتلا و ثبات ایران عزیز هستند.





*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.