کد خبر 1820550
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۵ - ۱۹:۵۶

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی IranicTV به نقل از بتیا اونگارسارگون، روزنامه‌نگار، مجری و نویسنده آمریکایی نوشت:

ما در سوئیس تحقیر شدیم، ما بزرگترین ابرقدرت جهان هستیم و با این حال به وضوح به زانو درآمده‌ایم!

این ما هستیم که به نظر می‌رسد با زانوی خمیده ظاهر می‌شویم و از آنها التماس می‌کنیم که تنگه هرمز را باز کنند. این یک فاجعه کامل است. و نه فقط در جبهه ایران، بلکه در عرصه جهانی فاجعه است. این فقط قدرت آمریکا را به سخره می‌گیرد.




*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.