به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف رئیس هیات مذاکرهکننده کشورمان دقایقی پیش تهران را به مقصد مسقط ترک کرد.
محمدباقر قالیباف در سفر به عمان با «هیثم بن طارق» سلطان عمان دیدار و در خصوص ارتقای همکاریهای دوجانبه و نیز تشریک مساعی برای تثبیت ترتیبات ایرانی اداره تنگه هرمز گفتوگو خواهد کرد.
در این سفر سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه، رئیس هیات مذاکرهکننده کشورمان را همراهی می کند.