کد خبر 1820411
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۵ - ۱۴:۱۵

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: دومین کشتی کانتینربر ایرانی امروز در یکی از ترمینال‌های بندرشهید رجایی بندرعباس پهلو گرفته و بارگیری می‌شود.

به گزارش مشرق، حسین عباس نژاد اظهار کرد: دومین کشتی کانتینربر ایرانی امروز در یکی از ترمینال‌های بندرشهید رجایی بندرعباس پهلو گرفته و بارگیری می‌شود.

وی گفت: این کشتی با ظرفیت دو هزار و ۸۰۰ تی‌ای یو کانتینر، پس از محاصره دریایی دشمن آمریکایی علیه کشورمان در جنگ تحمیلی سوم، در بندر شهیدرجایی پهلو می‌گیرد.

عباس نژاد افزود: دومین کشتی کانتینربر ایرانی، هزار و ۳۰۰ تی‌ای یو کانتینر را بارگیری می‌کند.

وی گفت: این کشتی کالاهای صادراتی را به کشور هدف می‌رساند.