به گزارش مشرق، سردار سید مجید موسوی فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پیامی در فضای مجازی نوشت:« تنگه مقدس هرمز را ناامن میکنید؟! از سراسر ایران منطقه را برایتان جهنم میکنیم.
این پاسخ جسارت آمریکاییها در منطقه است باذن الله.»
سردار موسوی در پیامی خطاب به آمریکاییها نوشت:تنگه مقدس هرمز را ناامن میکنید؟! منطقه را برایتان جهنم می کنیم.
به گزارش مشرق، سردار سید مجید موسوی فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پیامی در فضای مجازی نوشت:« تنگه مقدس هرمز را ناامن میکنید؟! از سراسر ایران منطقه را برایتان جهنم میکنیم.
این پاسخ جسارت آمریکاییها در منطقه است باذن الله.»