کد خبر 1794834
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۴ - ۱۸:۵۹

آژیرهای خطر همچنان در سرزمین‌های اشغالی به درستی کار نمی‌کنند.

به گزارش مشرق، اعتراضات در سرزمین‌های اشغالی در واکنش به اختلال جدی در سیستم هشدار شلیک موشکی یا حمله پهپادی اسرائیل رو به افزایش است.

آژیرهای خطر همچنان در سرزمین‌های اشغالی به درستی کار نمی‌کنند و مشکلات زیادی نیز در پناهگاه‌ها به وجود آمده است.

وضعیت به گونه‌ای است که سازوکارهای هشداردهی در بعضی شهرهای رژیم به طول کلی غیرفعال است و به همین دلیل ساکنان معتقدند که سامانه‌های هشدار به طور کامل هک شده‌اند.

جبهه داخلی در اسرائیل وعده داده است که می‌خواهد در شیوه هشدارها تجدیدنظر کند؛ اما با گذشت چند روز از آغاز این اختلال جدی، اتفاقی جدیدی رخ نداده است.