کد خبر 1791323
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۴ - ۰۱:۲۱

وزارت نیرو اعلام کرد: با وجود حملات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار به کشور،عملیات تعمیرات واحدهای نیروگاهی کشور به صورت مستمر و مطابق برنامه در حال انجام است.

به گزارش مشرق از وزارت نیرو، روابط عمومی وزارت نیرو با تاکید بر اهمیت تامین پایدار برق در همه بخش‌های کشور، اطمینان می‌دهد که با اتمام برنامه تعمیرات نیروگاهی و شبکه سراسری، همه واحدهای نیروگاهی و شبکه سراسری برق با تمام توان در فصل گرما در مدار خواهند بود.

هدف از این اقدامات، جلوگیری از هرگونه خلل در روند تامین برق برای مصارف خانگی، تجاری، کشاورزی و صنعتی است و وزارت نیرو با تمام توان در تلاش است تا پایداری شبکه برق کشور را چه در شرایط کنونی و چه در فصل گرم سال حفظ کند.