کد خبر 1789598
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۴ - ۰۱:۰۹

سخنگوی آموزش‌وپرورش گفت: پس از تخریب کامل مدرسه میناب، کلاس‌ها تا پایان اسفند به‌صورت مجازی ادامه می‌یابد.

به گزارش مشرق، سخنگوی وزارت آموزش‌وپرورش اعلام کرد که پس از تعطیلی هفت‌روزه مدارس، برنامه آموزش‌ها تا پایان اسفندماه به‌صورت غیرحضوری و مجازی ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به وضعیت مدرسه میناب گفت: «این مدرسه ۱۰۰ درصد خسارت دیده و به‌طور کامل تخریب شده است، زیرا سه بار مورد هدف قرار گرفته است.»

وزارت آموزش‌وپرورش تاکید کرده است که با توجه به شرایط موجود، آموزش مجازی و غیرحضوری جایگزین حضور فیزیکی دانش‌آموزان در کلاس‌ها خواهد شد.