فرماندار شهرستان لامرد از حمله رژیم صهیونیستی به چهار منطقه مسکونی این شهرستان در عصر امروز خبر داد و گفت: متاسفانه تاکنون ۱۵ نفر از شهروندان به شهادت رسیدند و این آمار افزایش خواهد داشت.

به گزارش مشرق، علی علیزاده شامگاه شنبه افزود: چهار نقطه لامرد شامل یک سالن ورزشی، ۲ نقطه مسکونی و یک سالن در کنار یک مدرسه مورد حمله رژیم صهیونیستی و آمریکا قرار گرفتند.

وی ادامه داد: تعداد شهدا قطعاً بیش از ۱۵ نفر خواهد بود؛ تعداد مجروحان نیز بسیار زیاد است.

اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.