کد خبر 1592761
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۸

سرویس سیاست مشرق- سخنگوی دولت اصلاحات اقدام عملی در برابر جنایت رژیم صهیونیستی در دمشق را مذاکره مستقیم با آمریکا و گرفتن بهای خویشتنداری در برابر این رژیم دانست.

عبدالله رمضان زاده طی توییتی در این زمینه نوشت: حالا که مجامع حقوقی و سازمان های بین المللی اسرائیل را به خاطر حمله به کنسولگری ایران تحت فشار قرار داده اند و آمریکا ایران را به خویشتنداری دعوت کرده، مذاکره مستقیم با آمریکا را شروع کرده ما به ازای خویشتنداری را طلب کنید. فرصت چون ابر بهاری گذار هستند.

سخنگوی دولت اصلاحات اما در شرایطی مذاکره را یک دستاورد برای طرح مطالبات ایران می داند که می کوشد با چشم پوشیدن از خون شهدای مستشاران و تمامی شهیدان جبهه مقاومت این گدایی از امریکا را خون بهای این شهیدان تعریف کند.

وادادگی اصلاح طلبان در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی در شرایطی است که این طیف بنا بر تخیل خود بنای جدا کردن حساب اسرائیل از آمریکا داشته و خود را به تجاهل می زنند که اصولا بدون حمایت های آمریکا صهیونیستی نه محلی از اعراب داشت و نه می توانست فجایع انسانی و نسل کشی در غره را رقم بزند.

جریان رادیکال داخلی می کوشد تا به بهانه اتفاق اخیر سیاست‌های منطقه ای و جبهه مقاومت را به چالش کشیده و حمله رژیم صهیونیستی را به شکل دیگری در داخل پیگیری نماید، همچنین اصلاح‌طلبان تندرو به جای اینکه به محکومیت شدید تجاوز رژیم صهیونیستی بپردازند در نقش وکیل مدافع شیطان ظاهر شده و می کوشند تا ابعاد روانی اقدام علیه جمهوری اسلامی را در داخل دنبال نمایند!