کد خبر 1592075
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۳

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی تحلیل جنگ هیبریدی نوشت:

در مورد پاسخ و انتقام ایران:

۱_ایران اساسا هر روز در حال پاسخ است ولی این پاسخ از طریق محور مقاومت داده می شود و در این چند روزه موج حملات مقاومت عراق و حزب الله و بعد هم یمن بسیار زیاد شده است تا جایی که در یک روز چند پهپاد انتحاری به شهرهای رژیم اشغالگر برخورد می کند و این روند می تواند با افزایش چشمگیر مواجه شود بدون اینکه ایران درگیر شود،یک جنگ فرسایشی بر ضد رژیم کودک کش درست شده که در حال نابودی آن است و ایران به صورت مستقیم وارد یک جنگ نشده است.

۲_ایران در این چند روز در حال آماده سازی و طراحی یک عملیات گسترده و همچنین هماهنگی های داخلی و منطقه ای است و با حملات محور مقاومت به دنبال کشف راه های بهتر و باگ های رژیم صهیونیستی برای پاسخ مستقیم و مناسب است.

۳_ایران از طرفی در حال حاضر نمی خواهد وارد یک جنگ شود ولی از طرف دیگر می خواهد پاسخ خود را هم مستقیما بدهد بنابراین با یک چالش بزرگ روبروست و آن هم پاسخ بعدی رژیم صهیونیستی و زدن مستقیم چند نقطه از ایران خواهد بود

در این شرایط مجبور می شود مجددا پاسخ رژیم را بدهد و نتانیاهو هم شدیدا به دنبال همین است تا پای آمریکا و غرب را به جنگ باز کند.

البته قطعا آمریکا هم به دنبال یک جنگ بیهوده آن هم نزدیک انتخابات آمریکا نیست.

در این شرایط دستگاه دیپلماسی ایران و آمریکا فعال و در کشور عمان و یا از طرق دیگر با هم به صورت غیر مستقیم صحبت می کنند تا هم پاسخ و انتقام ایران گرفته شود و هم نتانیاهو مجددا پاسخ ندهد.

در واقع طبق این تحلیل آمریکا باید هر طوری شده نتانیاهو را خفه کند تا در صورت انتقام ایران شیطنت جدید نکند.

یک نکته دیگر هم قابل توجه است که اگر ایران بخواهد انتقام بگیرد باید الان و طی چند روز آینده اقدام کند وگرنه اگر زمان آن به درازا بکشد حلاوت و طعم انتقام بسیار کم خواهد شد.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.