کد خبر 1590518
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۶

به گزارش مشرق، محمد ایمانی در کانال تلگرامی خود مطلبی با عنوان خاموشی GPS‌ در طبقه ۵۳ منتشر کرد و نوشت:

رسانه های صهیونیستی می گویند اسرائیل از بیم پاسخ ایران، سیستم اختلال در GPS و اپلیکیشن های Waze و Google Maps و Gett و Vault و Wolt را فعال کرده است.

بنابر اعلام نهادهای امنیتی و نظامی اسرائیل، این اختلال به دلیل هشدار شدید امنیتی درباره احتمال شلیک موشک‌های کروز، پهپادها یا موشک‌های هدایت شونده است.

  • اولا عملیات انتقامی ایران، محدود به خاک فلسطین اشغالی نیست؛
  • ثانیا شلیک موشک‌های نقطه زن و پهپادهای مرگبار ایران، معطل جی پی اس و اپلیکیشن هایی مانند Waze و Google Maps و... نیستند؛
  • ثالثا اگر اختلال در جی پی اس و یا پدافند چند لایه قادر به تأمین امنیت بودند، مانع از اصابت صدها موشک و پهپاد ساده تر گروه های مقاومت که به حیفا و ایلات و دیگر شهرها اصابت کرد، می شد.
  • رابعا، حتی اگر شلیک موشک ها و پهپادها به عمق رژیم صهیونسیتی مستلزم جی پی اس و اپلیکیشن ها کذایی هم بود که نیست، در این صورت باید به صهیونیست ها گفت: بالاخره که باید اختلال جی پی اس را بردارید و اپلیکیشن ها را فعال کنید!

بنابراین از هر طرف که به ماجرا نگاه کنید، مجازات پشیمان کننده، در رو ندارد. حکایت ماه های اخیر صهیونیست ها، حکایت همان کسی است که از طبقه ۸۶ یک آسمان خراش سقوط کرده بود، اما در مقابل طبقه ۵۳، به خود دلداری می داد و می گفت؛ «تا اینجا که به خیر گذشته» (!)

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.