کد خبر 1583810
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۵

به گزارش مشرق، سیدپویان حسین پور، فعال رسانه در کانال ایتای خود نوشت:

پشت پرده‌ی ماجرای درگیری یک زن هتاک با یک طلبه‌ در قم

در چند روز اخیر انتشار فیلم دوربین مداربسته یک درمانگاه در شهر مقدس قم از درگیری یک زن مکشفه‌ی هتاک با یک روحانی، به موضوع داغ فضای مجازی تبدیل شده و زمینه حملات زامبی‌های مجازی به روحانیت و به مسئله نهی از منکر را سبب شده است..
در این زمینه ذکر چند نکته قابل توجه است:

آن‌گونه که مشخص شده، قائم‌مقام بیمارستان که در یکی از کشورهای خارجی نیز اقامت دارد، دو روز بعد از وقوع این درگیری(در روز چهارشنبه)، از کشور خارج شده و به نظر می‌رسد فیلم دوربین مداربسته توسط وی در خارج از کشور برای شبکه اینترنشنال ارسال شده است!

انتشار فیلم برای بار اول در شبکه اینترنشنال(تحت راهبری صهیونیست‌ها) صورت گرفته و بلافاصله پس از آن نیز اکانت توییتری اسراییل به فارسی اقدام به ضریب‌دهی به آن کرده است که این فرآیند نشان‌دهنده احتمال وجود یک پروژه سازمان‌یافته برای ایجاد التهاب مجدد در موضوعات مربوط به حجاب می‌باشد!

بر خلاف ادعای رسانه‌های معارض، زن هتاک، مادر کودک حاضر در فیلم نبوده و خاله‌ی اوست و تا کنون دستگیر نشده است..

به احتمال قریب به یقین، این پروژه که هم‌زمان با ایام موسوم به روز جهانی زن(۸مارس) و از طریق شبکه رسانه‌ای صهیونیست‌ها اجرایی شده، اولا با هدف هزینه‌سازی برای پیگیری‌های قانونی اخیر در موضوع عفاف و حجاب طراحی شده و ثانیا با هدف زمینه‌سازی افزایش خشم و نفرت در جامعه و ایجاد تقابل مردم با مردم و بروز آشوب‌های مجدد است..

باید استراتژی دشمن را هدف بگیریم نه نتایج طراحی او را..

گمان میکنم در موضوع درگیری اخیری که بین یک زن هتاک و یک روحانی در قم پیش آمده، باید از پرداختن به شخص روحانی و حتی پرداختن زن هتاک عبور کرده و به پروسه و پروژه انتشار فیلم دوربین مداربسته توسط قائم‌مقام(احتمالا فراری) بیمارستان و طراحی و بهره‌برداری شبکه رسانه‌ای تحت امر رژیم صهیونسیتی برای ایجاد و انباشت خشم در جامعه و ایجاد دوگانه‌های کاذبی از جنس تقابل مردم با مردم پرداخته شود..

مهم است که در مقابله با طراحی دشمن، به جای تقابل با معلول‌ها و خروجی‌های طراحی‌شده توسط او، با اصل و اساس طراحی و استراتژی‌ها و رویکردهای او مقابله کنیم..

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.