کد خبر 1576865
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۵:۵۶

فدراسیون اسکی و ماجراهایش به یک دور باطل رسیده و می توان اذعان داشت که بود و نبودش نه تنها تفاوتی ندارد که حتی برچیدنش به سود ورزش است.

به گزارش مشرق، یک فصل دیگر سرما هم در حال تمام شدن است و اسکی که می توانست ورزشی در اوج و افتخارآفرین باشد، همچنان یک دورهمی و گعده خانوادگی و انحصاری است. آمدن وزرا و وکلا نیز نه تنها تاثیری بر آن ندارد که گاها، موجب تحکیم این بساط شده. اکنون می توان اذعان داشت برچیدن این فدراسیون نه تنها آسیبی به ورزش کشور نمی زند که به سودش هم تمام می شود.

بیشتر بخوانید:

ما زیر بهمن مانده ایم؛ آقای رئیس!

آقای بازنشسته! دل بکن ...

اساسا نه نام ها مهم هستند و نه رفت و آمدها به فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی. بیش از چهار دهه انحصار و گعده سازی، به اینجا رسیده که روسای این فدراسیون زینت المجالس هستند و در واقعیت، خانواده سالاری و قوم سالاری بر این ورزش حاکم است. ورزشی که می توانست موجب شور و نشاط عمومی شود، حالا در گروگان عده ای قرار گرفته و بنایی بر اصلاح این روندها نبوده و نیست.

حالا که کیومرث هاشمی بر مسند وزارت تکیه داده نیز اگرچه انتظار می رفت اقدامی صورت دهد اما گذشت این ماه ها نشان داد که این حضور نیز دردی از دردهای این ورزش را درمان نخواهد کرد. حالا هم یک فصل سرد دیگر گذشته و باید عنوان داشت که کاش این بساط جمع شود تا بیش از این ظرفیت ها و استعدادهای کشور در گروگان عده ای خاص نماند ...

منبع: آفسایدنیوز