کد خبر 1549122
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶

در میان همه‌ی ویدئوها و عکس‌هایی که از جنایات اسراییل علیه غیرنظامیان غزه منتشر می شود، فیلم‌ها و تصاویری هم از جبهه‌ی مقابل دیده می شود که بعضا ابعاد کم‌تر پرداخته‌شده‌ی صهیونیست‌ها را آشکار می کند.

به گزارش سرویس جهان مشرق، در میان همه‌ی ویدئوها و عکس‌هایی که از جنایات اسراییل علیه غیرنظامیان غزه منتشر می شود، فیلم‌ها و تصاویری هم از جبهه‌ی مقابل دیده می شود که بعضا ابعاد کم‌تر پرداخته‌شده‌ی صهیونیست‌ها را آشکار می کند. یکی از این ابعاد، عمق و گستره‌ی رسوخ فرهنگ قوم لوط و انحرافات جنسی در میان اسراییلی‌هاست.

در سال 2015، نتیجه‌ی یک تحقیق مدعی شد که از هر سه اسراییلی، یک نفر دچار انحراف جنسی است.[1] به احتمال قوی، بعد از گذشت 8 سال از آن تحقیق، اوضاع در سرزمین‌های اشغالی وخیم‌تر هم هست!

در جریان همین منازعه‌ی اخیر، تصاویر زیادی از ماهیت «رنگین‌کمانی» اعضای ارتش اسراییل در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

اما فیلم زیر، ظاهرا یک سرباز اسراییلی را نشان می دهد که با هیبتی زمخت و مردانه، از جیب خشاب خود انواع و اقسام مواد و لوسیون‌های آرایشی را بیرون می کشد و به معنای واقع کلمه روی خود میکآپ انجام می دهد. در آخر هم شاهدیم که برای «حسن ختام»! بر لبان خود رژ لب(یا برق لب) می کشد.


[1] https://www.advocate.com/world/2015/08/31/study-one-third-israelis-are-bisexual#toggle-gdpr