کد خبر 1547140
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸

به نظر می رسد حجم دروغ‌پراکنی سیستماتیک دستگاه تبلیغاتی درباره‌ی «قدرت» و «شکست‌ناپذیری» اسراییل آن اندازه بزرگ است که بیش از همه برخی از اتباع این رژیم آن را باور کرده‌اند.

به گزارش سرویس جهان مشرق، به نظر می رسد حجم دروغ‌پراکنی سیستماتیک دستگاه تبلیغاتی درباره‌ی «قدرت» و «شکست‌ناپذیری» اسراییل آن اندازه بزرگ است که بیش از همه برخی از اتباع این رژیم آن را باور کرده‌اند. در ویدئوی زیر، یک شخصیت تلویزیونی رژیم صهیونیستی، که مشخصا سرمست از دروغ‌های دستگاه پروپاگاندای اسراییل(و احتمالا مواد روانگردان!) است، تهدیدات عجیب و غریبی نثار فلسطین، لبنان و ایران می کند و به زعم خود، قصد دارد دل حامیان فلسطین را خالی کند.

"هر روز به شما می گوییم. ما داریم می آییم. ما داریم به غزه می آییم. ما داریم به لبنان می آییم. ما داریم به ایران می آییم. به هر کجا{که هستید} می آییم. این را جدی بگیرید. چند نفرتان را می کشیم؟ چند نفرتان را قتل عام می کنیم؟ در عوض هر اسراییلی کشته شده....مثل این کشتار را در کل تاریخ عرب نخواهید دید. اگر نمی دانید، من به شما خواهم گفت که چه اتفاقی می افتد. به شما می گویم که کشتار بعدی {برای شما} غیرقابل تصور خواهد بود. همه جهان را بایکوت می کنیم. در مقابل آمریکا و همه‌ی دنیا خواهیم ایستاد. هر چه که بخواهیم از شما و از حامیان شما خواهیم کشت. شما را به لقاء‌الله می فرستیم. در این شکی نیست. این رویکرد اسراییل است. در فضای مجازی متحد بشوید. از «آزادی فلسطین» بنویسید. هر چه می خواهید گریه و زاری کنید. ما می آیییم تا نابودتان کنیم. «تا نابودتان کنیم.» این ویدئو را برای همه‌ی دوستان فلسطین به اشتراک بگذارید تا ببینند. تا بدانند چه بر سرتان خواهیم آورد."

به هر حال شاید تا قبل از 2006 و جنگ 33 روزه، این نوع ادبیات ادعاهای گزاف از طرف اسراییلی‌ها خریدار داشت، اما حالا در بهترین حالت، موجب شک کردن در صحت عقل گوینده خواهد شد.