کد خبر 1539693
تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۲

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اول از همه باید از علیرضا بیرانوند تشکر کنیم که ما را در بازی نگه داشت و با گرفتن پنالتی خیالمان را راحت کرد.

به گزارش مشرق، مهدی ترابی، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری ۲ بر صفر این تیم مقابل استقلال تاجیکستان در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر می‌کنم که بعد از یک ماه توانستم برای پرسپولیس بازی کنم. به هواداران تبریک می‌گویم. از هر لحاظ تیم برتر میدان بوده و به آن چیزی که مستحقش بودیم، رسیدیم.

او در مورد اینکه بازی چند صحنه حساس داشت، گفت: اول از همه باید از علیرضا بیرانوند تشکر کنیم که ما را در بازی نگه داشت و با سیو پنالتی خیالمان را راحت کرد. بازیکنان تمرکز خاصی داشتند و توانستیم تاکتیک‌های مدنظر را پیاده کنیم. خوشحالیم که به سه امتیاز این بازی خانگی دست پیدا کردیم.

ترابی ادامه داد: بازی بعدی فکر می‌کنم مقابل ملوان است و امیدوارم که برای این بازی آماده شویم.

بازیکن پرسپولیس درباره درگیری میان سروش رفیعی و محمدحسین کنعانی‌زادگان در میان بازی گفت: متوجه این صحنه نشدم.

ترابی در پاسخ به اینکه در مورد اتفاقات فلسطین و مردم این کشور چه نظری دارد، گفت: امیدوارم مردم این کشور موفق باشند و در برابر ظلم پیروز شوند.

ترابی درمورد اینکه پاداش‌های جام جهانی موجب شکل گرفتن بحث‌های متعدد بین اهالی فوتبال و سایر ورزشکاران گفت: متأسفانه اتفاقاتی پیش آمد و هر دو طرف در آن سهم داشتند. الان نمی‌خواهم درباره آن خیلی صحبتی کنم، ان‌شاءالله در فرصت بهتر درباره این موضوع حرف‌هایم را می‌زنم.