رسانه‌های صهیونیستی خبر دادند که چهار بالگرد صهیونیستی با شلیک مستقیم پدافند هوایی از غزه، آسیب دیده‌اند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های رژیم صهیونیستی خبر دادند که چهار بالگرد این رژیم در جریان عملیات در نوار غزه با شلیک مستقیم پدافند هوایی آسیب دیده‌اند.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی خبر دادند که همچنان نیروهای حماس در حال گشت زنی در شهر سدیروت بوده و این نگرانی وجود دارد که تعدادی از آنها در داخل مرکز پلیس این شهر قرار دارند.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی امروز (۱۵ مهر) از افزایش تلفات صهیونیست‌ها در پی عملیات بزرگ نیروهای حماس در شهرک‌های صهیونیست‌نشین، به ۱۰۰ کشته و بیش از ۸۰۰ زخمی خبر داد.

در این میان «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های عزالدین القسام به شبکه الجزیره گفت که عملیات «طوفان الاقصی» در مرحله اول خود قرار دارد.

«صالح العاروری»، معاون رئیس دفتر سیاسی حماس نیز به این شبکه خبری گفت: «حماس شمار زیادی اسیر اسرائیلی از جمله افسران عالیرتبه در اختیار دارد، آنچه در اختیار داریم، همه اسرای ما را در زندانهای اسرائیل آزاد خواهد کرد».

در همین حال یک منبع وابسته به حماس در مصاحبه با رسانه‌های فلسطینی اعلام کرد که بیش از ۵۰ صهیونیست‌ در عملیات امروز (شنبه) نیروهای مقاومت اسیر شده‌اند.

به گفته این منبع حماس، نیروهای مقاومت فلسطین حداقل ۵۳ نفر از ساکنان فلسطین اشغالی شامل چندین نفر از نظامیان رژیم صهیونیستی را اسیر گرفته و به نوار غزه منتقل کردند.