کد خبر 1528238
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳

فرمانده انتظامی کاشان از دستگیری عامل آتش سوزی یکی از مدارس حوزه علمیه کاشان خبر داد و گفت: متهم تصاویر آتش سوزی را به خارج از کشور ارسال می کرد.

به گزارش مشرق، سرهنگ ایرج کاکاوند روز سه شنبه افزود: روز گذشته ۲۷ شهریور از طریق سامانه فوریت های پلیسی۱۱۰ خبری مبنی بر تخریب و آتش سوزی در یکی از حوزه های علمیه شهر کاشان ، به پایگاه پلیس امنیت عمومی اعلام شد و بررسی های اولیه نشان از این داشت که این آتش سوزی عمدی است.

وی اظهار کرد:با حضور ماموران و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد، مرد جوانی با شیئی که حاوی مواد منفجره بوده به سمت حوزه علمیه پرتاب و با آتش کشاندن تابلو و درب ورودی و تخریب شیشه های این حوزه از صحنه آتش سوزی فیلمبرداری، محل را ترک کرده است.

فرمانده انتظامی کاشان بیان کرد: ماموران پس از هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی متهم را داخل مخفی‌گاهش دستگیر کردند.

کاکاوند گفت: در بازجویی‌های صورت گرفته، متهم ابتدا منکر هرگونه جرمی بود اما در مواجهه با مستندات موجود به ناچار لب به اعتراف گشوده و به صراحت به انجام آتش‌سوزی عمدی حوزه علمیه و نشر آن در شبکه های معاند اقرار کرد.

وی اظهار کرد: آرامش و امنیت مردم و شهروندان خط قرمز پلیس است و کارکنان فراجا در انجام رسالتی که بر عهده دارند به صورت شبانه‌روز در حال خدمت‌رسانی به مردم بوده و از هیچگونه تلاشی دریغ نمی‌کنند.

وی از شهروندان خواست در صورت کسب هرگونه اخبار و اطلاعات در راستای برخورد با مخلان نظم عمومی مراتب را از طریق ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا از هرگونه اقدام خرابکارانه جلوگیری و برخورد قاطع شود.

منبع: ایرنا