حمله‌ی بی‌رحمانه به کارمند پمپ بنزین سیاتل توسط نوجوانان، صرفا برای سرقت چند پاکت سیگار و چند ده دلار، فرهنگ رو به رشد خشونت را که نسل جوان آمریکا را درگیر کرده است، آشکارتر از همیشه کرده است.

سرویس جهان مشرق - حمله‌ی بی‌رحمانه به کارمند پمپ بنزین سیاتل توسط نوجوانان، صرفا برای سرقت چند پاکت سیگار و چند ده دلار، فرهنگ رو به رشد خشونت را که نسل جوان آمریکا را درگیر کرده است، آشکارتر از همیشه کرده است.

اخبار محلی فاکس ۱۳ گفت که کارمند پمپ بنزین در پارک نرماندی جمعه شب در حال شرکت در ثبت نام بود که باندی از نوجوانان با رانندگی خودروهای سرقتی کیا و هیوندای به فروشگاه آمدند و آن را غارت کردند و در این روند یکی از بچه‌ها به طرز وحشیانه ای کارمند را مورد ضرب و شتم قرار داد. بقیه اعضای این گَنگ، در مجموع معادل ۱۰۰ دلار پ. ل و بسته‌های سیگار از صندوق و قفسه‌ها به سرقت بردند.

لیا جانستون، صندوق‌دار پمپ بنزین در بازار فرندلی نرماندی، به فاکس ۱۳ گفت: «به نظر می‌رسد بچه‌ها دیگر از هیچ چیز نمی‌ترسند.»

جانستون درست می‌گوید چرا که در شهرهای توسعه‌یافته‌ای مانند سیاتل، بودجه پلیس را کاهش داده اند و تنها جنایتکاران را برای ارتکاب دزدی و سایر جنایات خشونت آمیز ترغیب کرده‌اند.

خانم جانستون توضیح داد که سرقت فقط ۲۵ ثانیه طول کشید. در طول آن، "آنها می خندیدند. آن‌ها به هیچ چیز توجه نداشتند. آنها دیگر به هیچ چیز اهمیتی نمی دهند. "

جانستون ادامه داد:

"من افرادی را می شناسم که مورد سرقت قرار گرفته‌اند، می دانستم که همیشه ممکن است این اتفاق بیفتد. اما هرگز فکر نمی کردم که به این شکل، مورد سرقت و هجوم قرار بگیرم. "

اداره کلانتر شهر کینگ برای کمک به تحقیقات برای شناسایی شش مظنون، که برخی از آن‌ها نوجوان بودند، اعزام شد.

در یک رویداد دیگر در ماه اوت، که به طرز عجیبی در زمان وقوع در رسانه‌های بزرگ بایکوت شد، دو نوجوان یک دوچرخه سوار را "برای خنده" با یک خودرو در لاس وگاس به قتل رساندند.

به گزارش «فاکس۱۳»، در سراسر آمریکا، روند ترسناکی در خشونت ارتکابی توسط نوجوانان وجود دارد. برخی از کارشناسان این سوال را مطرح می‌کنند که آیا مسائل مربوط به سلامت روان ناشی از قرنطینه‌های کووید دلیل طغیان خشونت است؟ یا شاید هالیوود با فیلم‌ها، آهنگ‌ها و بازی‌های ویدیویی خشونت‌آمیز، نوجوانان را بی‌احساس می‌کند. یا شاید رسانه‌های اجتماعی یا دولت که خانه‌های بدون پدر(یعنی خانواده بدون مرجعیت و اتوریته) را تبلیغ می کنند، عامل موثر بر این روند هستند.

به نظر می رسد که نسل جوان آمریکایی بیش از پیش به سمت بازسازی واقعی صحنه‌هایی از بازی ویدیویی خشن "Grand Theft Auto" سوق می یابد. از سوی دیگر، اصلاحات عدالت اجتماعی شکست خورده تنها به موج جنایتی دامن زده است که مناطق متراکم شهری را تکان می دهد.

این خبرگزاری در پایان نوشت:

"شاید وقت آن رسیده است که دولت بایدن به موج خشونت آمیز تبه‌کاری جوانان و نوجوانان که اکنون آمریکایی های بی گناه قانونمند را می کشد، رسیدگی کند. به یاد داشته باشید، دولت قرار است برای مالیات دهندگان قانونمند کار کند - نه برعکس. "