کد خبر 1526411
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲

ادمین یکی از کانال‌های معاند که درصدد برنامه‌ریزی برای ایجاد ناامنی و آشوب در جامعه بود توسط مأموران اطلاعات یگان ویژه فراجا شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش مشرق، در حالی که به سالگرد فوت آیلار حقی دختری که در زمان اغتشاشات سال گذشته بر اثر سقوط در محل گودبرداری جنب برج مسکونی ۳۱ طبقه شهران تبریز فوت کرده بود نزدیک می شویم اما ضد انقلاب هایی که به دنبال کشته سازی بودند در همان برهه مدعی شدند که آیلار در تجمعات به دست نیروهای انتظامی و امنیتی کشته شده است.

اما آنچه حالا در فاصله دو ماه تا سالمرگ آیلار حقی تحت عنوان مراسمی شبیه به سالگرد فوتش به وقوع پیوسته رفتار مشکوک یک زن است که از فاصله دورتر از مزار وی اقدام به عکاسی و فیلم گرفتن از مراسم می‌کرد. رفتاری که توجه ماموران اطلاعات یگان ویژه را به خود جلب کرد.

در ادامه ماموران یگان ویژه با مشکوک شدن به این خانم، اقدام به بازرسی از وسایل وی کرده و از صندوق عقب خودرویش تعداد زیادی اعلامیه دست نویس کشف می‌کنند؛ در ادامه هم با چک کردن گوشی تلفن همراه این خانم مشخص می‌شود که وی ادمین یکی از کانال‌های سلطنت طلب با تعداد زیادی فالوور است که برای اغتشاش و دعوت به ناامنی برنامه ریزی داشته است.

تصاویر زیر از دست‌نوشته‌های کشف شده از وسایل متهم گرفته شده است.

فیلم زیر بازرسی خودروی متهم و کشف اعلامیه‌های دست نویس را نمایش می‌دهد. ‌

منبع: فارس

برچسب‌ها