کد خبر 1517752
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳

به گزارش مشرق، سجاد نوروزی، فعال رسانه‌ای با انتشار ویدئویی از لحظه متوقف کردن تروریستی که به حرم شاهچراغ (ع) حمله کرده بود، در صفحه اینستاگرامی خود نوشت:


این چند ثانیه برای من یک «مانیفست معرفتی» است. مردی که نظافتچی حرم است و قطعا هزار گیر ریز و درشت مالی و سختی در زندگی دارد و … چرا با دست خالی به حیوانی مسلح هجوم می‌برد؟ او که می داند مرگ در کمین است… چرا چنین شتابان به سوی مرگ هجمه می‌برد؟ او می‌داند که نمی‌میرد … او شهد ولایت علوی و حسینی و رضوی در کام دارد و به سوی یار می‌دود… او می داند در حصن فرزندان فاطمه است و اگر هم گزندی به او برسد در آغوش فرزندان فاطمه آرام می‌گیرد. گویی از دنیای دون می‌گریزد و جاوادانگی را می‌بیند.

با هیچ محاسبه عقلی و با لحاظ رخداد قبلی در شاهچراغ او نباید چنین می‌کرد. اما به مهلکه دوید چون محاسبه عشق و فطرت در کار بود …

آنچنان که مولا علی در خطبه متقین گفته: قلبهای آنها اندوهگین و مردم از شرّشان درامانند. اندامشان لاغر و نیازهایشان اندک و نفوسشان عفیف و پاک است. آنها برای مدتی کوتاهی در این جهان صبر و شکیبایی پیشه کردند و به دنبال آن آسایشی طولانی نصیبشان شد. این تجارتی پر سود است که پروردگارشان برای آنها فراهم ساخته است. دنیا (با جلوه گریهایش) به سراغ آنها آمد; ولی آنها فریبش را نخوردند و آن را نخواستند. دنیا می رفت که آنها را اسیر خود سازد ولی آنان به بهای جان، خویش را از اسارتش آزاد ساختند!

قلندر! سلام بر روزی که زاده شدی …
.
پ.ن: اینقدر زیبایی در این چند ثانیه می‌بینم که نقدها را فراموش می‌کنم. در ماه‌های گذشته ده‌ها حرامی قبل از عملیات گرفتار شدند و بعضا به درک واصل… این حرامی مانده بود که ضربتی از فرزندان حیدر خورد …

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.