کد خبر 1490967
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: شرایط لیگ برابر نبود و تیم‌ها در فضایی متعادل با هم رقابت نکردند،‌از نظر ما استقلال قهرمان است و این را در بازی‌هایی که برگزار کردیم به خوبی نشان دادیم.

به گزارش مشرق، خسرو حیدری در پایان لیگ برتر فوتبال این فصل اظهار داشت: با همه مشکلاتی که داشتیم و هیچ کس هم به ما کمک نکرد، لیگ را خوب تمام کردیم. دست بازیکنان درد نکند که با این شرایط تا پایان فصل از هیچ کوششی دریغ نکردند و دیدید که امشب هم برابر تراکتور یک بازی بی‌نقص را به نمایش گذاشتند. از نظر ما استقلال قهرمان است.

وی ادامه داد: یک بازی مهم با نساجی در جام‌ حذفی داریم که باید آن را هم با قدرت به پایان ببریم تا به فینال برسیم. متاسفانه اتفاقاتی در بازی با پرسپولیس رخ داد که ما را از کورس قهرمانی دور کرد و اگر آن پنالتی گرفته می‌شد شرایط امروز فرق می‌کرد البته این مسایل برای ما عادی شده است.

مربی تیم فوتبال استقلال تهران یادآور شد: لیگ امسال در شرایط برابر دنبال نشد، پرسپولیسی‌ها تا این لحظه ۷۵ درصد قرارداد خود را گرفته‌اند اما بازیکنان ما تنها ۴۰ درصد گرفته‌اند.خیلی مشکلات داشتیم، بعد از هر مسابقه بازیکنان ما به جای اینکه در خصوص بازی صحبت کنند مسائل و مشکلات را مطرح می‌کردند و این خوب نیست. بازیکن تا حدی تمام ظرفیت خود را می‌گذارد و اگر مشکلات باشد نمی‌توان به آنها انگیزه مضاعفی تزریق کرد.

او تصریح کرد: اگر بازی‌ها و فرصت‌ها عادلانه باشد کیفیت واقعی استقلال را خواهید دید، خوشبختانه بحث تمدید قرارداد ساپینتو مطرح است و این برای استقلالی‌ها خبر خوبی است و آن را به فال نیک خواهیم گرفت. خودتان ببینید فصل قبل قهرمان شدیم اما سرمربی تیم رفت، امسال هم سه بار مدیر عامل باشگاه تغییر کرد و الان نیاز داریم به یک ثبات برسیم. تراکتور با خمس سه ساله بست و این ثبات به رشد فوتبال کمک می‌کند. مربی حرفه‌ای وقتی به ایران می‌آیند دچار مشکل می‌شود چرا که امکانات نداریم و این‌ مشکلات باید برطرف شود.

منبع: ایرنا