نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نخستین هفته کاری خود در سال ۱۴۰۲ موضوع تاخیر در پرداخت حقوق معلمان و طرح ساماندهی استخدام کارکنان را بررسی می‌کنند.

به گزارش مشرق، مجلس شورای اسلامی در این هفته در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه تشکیل جلسه خواهد داد و کمیسیون‌های مجلس نیز بررسی طرح‌ها و لوایح و سوال از برخی وزرای دولت را در دستور کار دارند.

در نخستین نشست کمیسیون فرهنگی مجلس در سال ۱۴۰۲ آخرین وضعیت سکوهای اینترنتی با حضور عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بررسی خواهد شد. کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نیز بررسی آخرین وضعیت کرونا در کشور را با حضور معاونان بهداشت و درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دستور کار دارد.

کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در نخستین نشست خود در سال جدید، علل تأخیر در پرداخت حقوق معلمان و عدم اجرای صحیح قانون نظام رتبه بندی معلمان را با حضور مسوولان سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت آموزش و پرورش بررسی خواهد کرد.

نخستین جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس در سال جدید، فردا با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی جهت «بررسی راهکارهای تحقق فرمان مقام معظم رهبری برای مهار تورم، رشد تولید» تشکیل می‌شود.

بررسی ایرادات شورای نگهبان به مصوبه ساماندهی استخدام کارکنان در این هفته و در نخستین جلسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها