نفتالی بنت نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی ابراز امیدواری کرده بود که بتواند روزی به تهران سفر کند.

سرویس جهان مشرق - زمانی که در تهران، اغتشاشگران و آشوب طلبان در حال ایجاد خرابکاری و آسیب رساندن به اموال عمومی بودند، مقامات رژیم صهیونیستی سرمشت و شاد از اقدامات وحشیانه آشوبگران در حمله به نیروهای انتظامی و آسیب با اموال عمومی حمایت میکردند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در توییت خود نوشت:

«مردم بزرگ ایران، شما دیکتاتور را شکست خواهید داد، آزادی بر ترس چیره خواهد شد، شجاعت شما الهام بخش است، مردم اسرائیل با شما هستند، امیدوارم از تهران آزاد دیدار کنم.»

اما زمان زیادی از این مسئله و حمایت بنت و دیگر مقامات صهیونیست از اغتشاشات ایران نگذشته است که صهیونیست ها شاهد فرو رفتن دولت جعلی شان در یک هرج و مرج و درگیری داخلی کامل هستند.

وضعیت آنها به قدری وخیم شده است که کارشناسان و مقامات عبری زبان از خطر جنگ برادرکشی میگویند و هشدار میدهند که این وضعیت میتواند به فروپاشی تمامیت رژیم صهیونیستی بینجامد.

نفتالی بنت، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی که در زمان اغتشاشات در تهران، در صفحه توییتر خود سرمستانه آرزوی دیدار از تهران را کرده بود، سه ماه بعد از آن، اکنون به شکل وحشت زده و ملتمسانه ای در صفحه توییتر خود اینگونه میگوید:

«اسرائیل در بزرگترین خطر از زمان جنگ 1973( جنگ یوم کیپور) قرار دارد. فرقی نمی کند که چه کسی درست می گوید و چه کسی اشتباه می کند. من از همه تظاهرکنندگان و همه اسرائیلی ها می خواهم - هر کاری را بدون خشونت، بدون خونریزی انجام دهید. ما همه برادریم»

وقتی نفتالی بنت اغتشاشگران در ایران را بخاطر اقدامات خشونت آمیز خود تشویق میکرد و آرزوی دیدار از تهران را داشت، شاید فکرش را نمیکرد که در فاصله نه چندان دوری، به صورت ملتمسانه از ساکنان اراضی اشغالی بخواهد که از خون ریزی و جنگ علیه یکدیگر خودداری کنند.

اکنون باید به نفتالی بنت، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی گفت اگرچه آرزوی شما برای بازدید از تهران، آرزویی مضحک و تخیلی بیش نیست، اما آرزوی ما برای بازدید از قدس آزاد شده، یک واقعیت حتمی و نزدیک به وقوع است.