کد خبر 1463838
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۷

رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت همسر شهید «غلامعلی غریبی» و مادر بزرگوار شهیدان والامقام «مهدی، لیلا و طیبه غریبی» را تسلیت گفت.

به گزارش مشرق، «سید ابراهیم رئیسی» در این پیام با تسلیت درگذشت حاجیه خانم «کبری زندیه امام‌زاده عباسی» آورده است: یاد و نام این اسوه صبر و مقاومت که با ایمان راسخ به خدا و توسل به ائمه اطهار علیهم السلام، غم فراق فرزندان دلبند و همسر گرامی خود را تحمل کرد و با اخلاص و صلابت از فرهنگ ایثار و شهادت پاسداری نمود، همواره در خاطر مردم قدرشناس باقی خواهد ماند.

متن پیام رئیسی‌جمهور به شرح زیر است:

درگذشت حاجیه خانم کبری زندیه امام‌زاده عباسی، مادر بزرگوار شهیدان والامقام مهدی، لیلا و طیبه غریبی و همسر شهید غلامعلی غریبی، موجب تألم خاطر شد.

این اسوه صبر و مقاومت که با ایمان راسخ به خدا و توسل به ائمه اطهار علیهم السلام، غم فراق فرزندان دلبند و همسر گرامی خود را تحمل کرد و با اخلاص و صلابت از فرهنگ ایثار و شهادت پاسداری نمود، یاد و نامش همواره در خاطر مردم قدرشناس باقی خواهد ماند.

اینجانب مصیبت وارده را به عموم بستگان معزز این مادر مؤمنه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند برای ایشان علو درجات و همنشینی با شهیدان گرانقدرش مسألت دارم.