فرمانده انتظامی ساوه از کشف انبار احتکار ۲ هزار و ۸۳۵ حلقه لاستیک خودروهای سبک و سنگین به ارزش ۴۵ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی بیان گفت: در اجرای طرح مبارزه با احتکار کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم و جلوگیری از سو استفاده اخلال گران اقتصادی، مأموران پلیس آگاهی ساوه در تحقیقی از احتکار انواع لاستیک خودروهای سبک و سنگین در یک انبار قدیمی واقع در حاشیه این شهرستان موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در تحقیقات مأموران پلیس آگاهی ساوه محل دقیق انبار شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی و با همراهی بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، از این انبار بازدید شد.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف ۲ هزار و ۸۳۵ حلقه انواع لاستیک خودروهای سبک و سنگین از انبار مذکور اظهار داشت: ارزش کالاهای مکشوفه از سوی کارشناسان ۴۵ میلیارد ریال اعلام شد.

وی با اشاره به اینکه یک نفر در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد بر جدیت و قاطعیت پلیس برای مبارزه همه جانبه با محتکران کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم تاکید کرد و گفت: از شهروندان می‌خواهیم هرگونه اطلاعاتی در خصوص قاچاق کالا و احتکار دارند موارد را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا برخوردهای قانونی با متخلفان صورت پذیرد.