فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ما قوی بودن را انتخاب کردیم، استقلال سیاسی موهبتی است که بدون قدرت ساختن و تولید حاصل نمی‌شود.

به گزارش مشرق، سردار پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در همایش سالانه مدیران و معاونان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت: ما قوی بودن را انتخاب کردیم، استقلال سیاسی موهبتی است که بدون قدرت ساختن و تولید حاصل نمی‌شود. این را می‌دانیم که هرگز بیگانگان قائده استقلال، قائمه قدرت، ارکان منزلت و ستون‌های شکوه و عزت ما را به ما هدیه نمی‌کنند.

وی تاکید کرد: بزرگی ملت ایران با مجاهدت و تلاش، جدیت علم و فناوری ما و مردم ما ساخته می‌شود.

سردار سلامی با بیان اینکه،ما کشوری هستیم که تصمیم گرفته‌ایم بدون تاثیر پذیری از اراده بیگانگان و دشمنان زندگی کنیم. می‌خواهیم شرافتمندانه زندگی کنیم، کلید استقلال سیاسی گسستن بند وابستگی و نیاز است، دشمن می‌خواهد درست عکس این گذاره عمل کند، دشمن می‌خواهد ما نیازمند و وابسته باشیم، اسیر و محتاج باشیم، آزاد نباشیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران تاکید کرد: استقلال یعنی نپذیرفتن تاثیر اراده دیگران، ما می‌خواهیم بر اساس اراده ملی خودمان عمل کنیم و دشمن دقیقا عکس این را می‌خواهد. برای ما تا آن درجه ای از دانش قائل هستند که خودشان به ما بدهد.