کد خبر 1438884
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲

عموم کاربران ایرانی در واکنش به انفجار صبح امروز در اسرائیل، خطاب به اکانت اسرائیل به فارسی در توییتر، از عبارت «کار خودشونه» استفاده کردند.

به گزارش مشرق، صبح امروز رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در پی انفجار یک بمب در یک ایستگاه اتوبوس‌ ورودی قدس اشغالی ۱۲ شهرک‌نشین مجروح شدند و همچنین تلویزیون اسرائیل نیز از وقوع دو انفجار دیگر در قدس غربی خبر داد که دستکم ۶ نفر زخمی برجای گذاشته است.

روزنامه عبری «یدیعوت آحرونوت» نیز درباره این دو انفجار نوشته است: در دو انفجاری که در قدس اشغالی رخ داد، ۱۸ نفر زخمی شده‌اند؛ حال سه نفر از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

ساعتی بعد از انفجار رسانه‌های عبری به نقل از رادیو ارتش رژیم اشغالگر گزارش دادند که یکی از شهرک نشینان بر اثر شدت جراحات وارده، به هلاکت رسیده است. اکنون از بین ۱۷ زخمی، حال دو نفر دیگر همچنان وخیم است.

این انفجارها، بین کاربران فضای مجازی واکنش های جالبی را به همراه داشته است. عموم کاربران ایرانی با خطاب قرار دادن حساب فارسی اسرائیل در توییتر، از عبارت «کار خودشونه» استفاده کردند. در ادامه واکنش برخی از توییتر ها به انفجارهای اسرائیل را می خوانید.